Aanwezigheid  secretaresse Ruth Buijs en Ellen Fles

Vrijdag:           08.00 – 16.30 uur

Telefoonnummer: (0172) 420503

E-mail adres: info@douglas-fysiotherapie.nl

Met welke vragen kunt u terecht bij de secretaresse:

• U kunt bij haar terecht voor het maken en / of verzetten van afspraken.
  • Als u vragen heeft op financieel gebied, zoals declaraties en onze gehanteerde prijzen.
  • Administratieve handelingen zoals het doorgeven van wijzigingen van uw adres, telefoon, e-mail.
  • Algemene vragen over uw verzekeraar, zoals vergoedingen e.d.

douglassport

Naast DouglasSport hebben we trainingen voor specifieke problematiek.
Zorgprogramma's voor doelgroepen:

fysiotherapie contact

Heeft u een vraag of wilt u een afspraak maken? Neem contact op met onze telefoniste.

Telefoon 0172 42 05 03

revalidatie2

• Operaties
  • Hart en vaatziekten en Claudicatio Intermittens (etalagebenen)
  • COPD
  • CVA, Parkinson, MS en andere neurlgische aandoeningen

oefeningen2

Wilt u zelf oefenen? Kijk hier voor enkele mogelijkheden

Meer Oefeningen

Zorg blijven leveren

Het KNGF heeft naar aanleiding van signalen die we vanuit onze achterban ontvingen, ingebracht dat huisartsen een dringend beroep blijven doen op de inzet van fysiotherapeuten. Ons wordt gevraagd om noodzakelijke fysiotherapeutische zorg te blijven leveren.

Om schouder aan schouder met huisartsen en medici te staan. Als primair aanspreekpunt voor houding- en beweging gerelateerde zorg, zodat huisartsen en ziekenhuizen niet nog meer belast worden. Denk aan bijvoorbeeld valtrauma’s van ouderen, het op de been houden van cruciale beroepsgroepen, fundamentele klachten aan het houdings- en bewegingsapparaat en zorgen dat mensen langer thuis kunnen blijven om ziekenhuizen te ontlasten.

Veilig naar de fysiotherapeut. Dat doe je zo

Sinds vrijdag 1 mei kunnen we weer voorzichtig opschalen met het behandelen van patiënten in de praktijk, wel nog onder omstandigheden die anders zijn dan u gewend bent. Zo maken we in eerste instantie alleen afspraken op afstand, via de telefoon of een videoverbinding. Naar aanleiding van dat gesprek bepalen we de vervolgstappen. Als u, of iemand in uw gezin, symptomen heeft van corona dan zullen we bijvoorbeeld beeldbellen of stellen we het even uit. Als het voor uw zorg noodzakelijk is, en het ook veilig en verantwoord kan, plannen we wel een behandeling in de praktijk.

• De 2e schuifdeur van de Noorderbrink is dicht. U dient aan te bellen en dan zal de deur voor u geopend worden. De bel vindt u links bij de bellen/brievenbussen van de bewoners.
  • Neem uw eigen badhanddoek mee
  • Kom alleen en kom niet te vroeg. Alleen zo kunnen we het aantal patiënten in de wachtruimte beperken. Mocht u toch afhankelijk zijn van een ander, dan vragen wij deze persoon te wachten buiten de Noorderbrink
  • Ga voor het bezoek aan de praktijk thuis naar het toilet. De toiletten in de praktijk zijn niet in gebruik.
  • Bij symptomen van verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, moeilijk ademen en/of koorts (>38 gr.) blijft u thuis. Ook als één van uw huisgenoten één of meerdere bovenstaande symptomen heeft blijft u thuis.

Als het nodig is, maakt de fysiotherapeut gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen. Mogelijk vragen we u ook om een mondkapje te dragen. In de praktijk houdt iedereen zo veel mogelijk 1,5 meter afstand van elkaar.

Samen doen we er alles aan om verspreiding van het coronavirus te voorkomen: uw fysiotherapeut vertelt u welke fysiotherapeutische zorg mogelijk is. We vertrouwen erop dat u begrip heeft voor de maatregelen.

Team Douglas Fysiotherapie

veilig naar de fysiotherapeut