Corona - Veilig naar de fysiotherapeut doe je zo

Ondanks de huidige maatregelen blijft het mogelijk onze patiënten te behandelen in de praktijk, wel nog onder omstandigheden die anders zijn dan u gewend bent. Als u, of iemand in uw gezin, symptomen heeft van corona dan zullen we bijvoorbeeld beeldbellen of stellen we de behandeling even uit. Als het voor uw zorg noodzakelijk is, en het ook veilig en verantwoord kan, plannen we wel een behandeling in de praktijk.

• Geen handen schudden.
  • Neem uw eigen badhanddoek mee.
  • Draag een mondkapje bij binnenkomst in het Zorgcentrum. Deze zijn te vinden bij de ingang.
  • Hoest en nies in uw elleboog.
  • Kom alleen en kom niet te vroeg. Alleen zo kunnen we het aantal patiënten in de wachtruimte beperken. Mocht u toch afhankelijk zijn van een ander, dan vragen wij deze persoon te wachten buiten de Noorderbrink.
  • Bij symptomen van verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, moeilijk ademen en/of koorts (>38 gr.) blijft u thuis. Ook als één van uw huisgenoten één of meerdere bovenstaande symptomen heeft blijft u thuis.

Als het nodig is, maakt de fysiotherapeut gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen. Mogelijk vragen we u ook om een mondkapje te dragen. In de praktijk houdt iedereen zo veel mogelijk 1,5 meter afstand van elkaar.

Samen doen we er alles aan om verspreiding van het coronavirus te voorkomen: uw fysiotherapeut vertelt u welke fysiotherapeutische zorg mogelijk is. We vertrouwen erop dat u begrip heeft voor de maatregelen.

Team Douglas Fysiotherapie

veilig naar de fysiotherapeut